onsdag 1. juni 2011

Utfordring # 6

Plutselig var det juni, og vi er klare med ny utfordring her hos Scrap’a’long! Aller først må jeg få takke alle dere som deltok på den forrige utfordringen vår, det var virkelig ikke lett å kåre en vinner blant alle de flotte bidragene deres!

Denne gangen har vi med oss to flotte sponsorer (og to flotte premier!!):





Minne-Hjørnet, Follos rene stempel- og scrapbookbutikk. Her finner du alt du trenger inne stempling, scrapbooking, papir, pynt og tilbehør. Vi holder til midt i gågaten i Ski sentrum, lett tilgjengelig fra Ski storsenter og Ski stasjon. Nå kan du også kjøpe våre egne stempler, utklippsarrk og mønsterark direkte fra nettet!








Crafty Ribbons is a ribbon emporium, we are passionate about ribbon and want to share our fantastic ribbons with others.

Whether your project requires satin, sheer, silk, grosgrain, gingham or polka dot ribbon we have them all! Lots and lots of different colours in a range of widths, we even have a ribbonbox to keep them in!

Men over til oppgaven denne måneden;

Vannteknikk

Her er det bare å bruke fantasien, og bruke maling, glimmermist, lage egne bakgrunner med distress ink eller andre vannbaserte produkter. Å male motivene med vannteknikk teller ikke. Her er noen forslag til teknikker dere kan prøve dere på:

Vi i Dt har også kost oss med ulike vannteknikker, og her er våre bidrag:


Jeg har brukt denne tutorialen på tagsene jeg har brukt.






Jeg har brukt knapper og bånd fra Crafty Ribbon, og jeg har brukt denne tutorialen.



Jeg har brukt denne tutorialen og alle knappene er fra Crafty Ribbon.



Jeg har brukt knapper fra Crafty Ribbon og denne tutorialen



Knapper fra Crafty Ribbon og jeg har brukt denne tutorialen


Siden vi nå er inne i sommermånedene, med avslutninger, ferie og forhåpentligvis mye utevær vil denne utfordringen vare i 2 måneder, slik at dere får mere enn nok tid til å levere et bidrag eller tre! Men vi i DT tar på ingen måte sommerferie, så her er det bare å følge med for flere DT bidrag og andre overraskelser utover sommeren! Vi gleder oss til å se bidragene deres!

Frist: 28. juli kl 18.00



Klem fra Scrap'a'long gjengen!



Ingen kommentarer: